خاطرات فرزند دلبندم

خبر خبر

1393/3/11 8:44
نویسنده : مامان عرشیا
374 بازدید
اشتراک گذاری

وييييييييييييي جيغغغغغغغغغغ دست هورااااااااااااااااااااااا خبر خبر

خبر بدين به قندون عرشيا داره يه دندوننننن

واي پسرم قند عسلم  ديروز متوجه شدم كه اولين دندون شما در اومده خيلي خيلي خوشحال شدم و ذوق كردم نميدوني وقتي ليوانو ميگيرم به دهنت و تيك تيك صدا ميده چقدرذوق ميكنم ديروز كه كار منو بابايي شده بود اين كه مدام ليوانو ميگرفتيم جلوي دهنت تا دندونت رو بهش بزني و تيك تيك صدا بده .

ماماني خيلي نگران دندونت بودم و خدا رو شكر كه اين نگراني هم تموم شد.

پسر مامان پله هاي خونه رو تنهايي يك به يك بالا ميري و با صداي هن هني كه از خودت در مياري معلوم ميشه كه خيلي داري تلاش ميكني قربونت برم عزيز دلم حالا ديگه تا يه ذره دير ميجنبم شما رفتي طرف پله ها و ميخاي ازشون بري بالا. قربون پسرم برم كه روز به روز داره شيطون تر و شيرين تر ميشه عزيز دلم. بوس بوس بوس

پسندها (1)

نظرات (3)

سارااا
11 خرداد 93 10:11
سلام مباركههههههه عزيزم چشمت روشن،،،به سلامتي اي شالله
محبوبه
25 خرداد 93 18:29
مبارک مبارک دندون گل پسر مبارک .همیشه خوش خبر باشی
سحر
21 تیر 93 17:20
اولین مرواریداااای قند عسسلت مبااارک عزیزم ... ایشالا همه دندوناش راحت دربیاد و اذیت نشه