خاطرات فرزند دلبندم

عکس

1392/11/8 14:20
نویسنده : مامان عرشیا
377 بازدید
اشتراک گذاری

 

عرشياي خنده روي مامان

عرشیای خنده روی مامان الهی قربون اون خندت برم مامانی

عرشیای خوابالود مامان

مامان جون وقتی عرشیا رو میبره حموم بچم این شکلی میشه بعدش نا نداره بخنده ابروحالا مامان جون چه بلایی سرش میاره خدا داند

قربون اون نگاهت برم به کجا خیره شدی این جوری عزیزمماچ

من عاشق این عکس عرشیا هستم برای یک ماهگی عرشیاست که به خاطر دلدرداش این جوری میخوابوندمش تا آروم بگیره

اولین آغون گفتن عرشیا الهی قروبنت برم عزیز دلم ترو خدا لبشو نگاه جون میده ببوسی

عرشیا خان و نوه ارشد خانواده دختر عمو جون حدیث خانوم گل گلاب در منزل عمو مصطفی جون( تیپ و حال میکنید ست هم زدن )عینک

 

بابا مسعود اصلا نگران آینده نباش من پشتتم فقط کافیه به من اعتماد کنیزبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عسلی
8 بهمن 92 11:58
خدا حقش کنه گل پسرتو ماشاالله مردی شده