خاطرات فرزند دلبندم

حس مامانی

1392/11/16 12:14
نویسنده : مامان عرشیا
262 بازدید
اشتراک گذاری

÷سرم حالم خیلی بده خیلی بد

میدونم که وبلاگت همش پر شده از دلتنگی مامانی ولی این روزا از دورید مامانی داغونه دست خودم نیست وقتی شیرم میریزه و لباسمو خیس میکنه دلم میخاد از ناراحتی دوری از تو بشینم یه دل سیر گریه کنم من یه مادرم دلم میخاد هر لحظه حست کنم و از شیره وجودم تغذیه ات کنم ولی کو غرشیای من من اینجا پشت میز اداره تو هم تو خونه پیش عزیز جون کاش میتونستم دو دقیقه ای بیام پیشت سیرت کنم و برگردم .

این بدترین زجری هست که دارم از دورید میکشم دست خودم نیست گریه

نمیدونم کسی منو درک میکنه یا نه ، گفتم حداقل بیام و تو وبلاگت با نوشتن برای تو خودمو خالی کنم چه میشه کرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساراااا
6 اسفند 92 11:23
عزيرم بخدا دركت ميكنم اما ميگذره اميدوارم عرشيا بعدا اين همه مهر و محبتت رو جبران كنه مامانيييييييي